Adaptační pobyt - II. stupeň

26.09.2012

Adaptační kurz v Jeseníkách
Ve středu 26. 9. odjel druhý stupeň na dva dny do města Jeseník na adaptační kurz. Vyjeli jsem okolo deváté hodiny vlakem. Ve vlaku jsme dostali otázky od učitelů, které se týkaly celého výletu a za úkol jsme měli na ně odpovědět. Po dvouhodinové cestě jsme dojeli a ubytovali se v místním gymnáziu. Poté jsme šli zhruba 5-ti kilometrovou trasu na Zlatý Chlum. Po dlouhé cestě s několika zastávkami mezi lesy a loukami, jsme došli na rozhlednu. Zaplatili jsme si vstupné a vyšli jsme 144 schodů na vrchol rozhledny. Byl tu krásný výhled na Praděd, Šerák a Čertovy kameny. Ze Zlatého Chlumu jsme šli lesem na Čertovy Kameny, z kterých je též krásná vyhlídka. Na cestě zpátky jsme se stavili na motokárách. Večer na gymnáziu jsme hráli hry a na večeři jsme dostali výtečný guláš. Druhý den jsme ráno hráli hru, kde jsme po skupinách měli zavázané oči a jeden nás vždy navigoval. Se zavázanýma očima jsme se museli dostat až na náměstí, kde jsme měli rozchod. Potom jsme se vydali do Lázní Jeseník, které jsme si prošli a poté šli zpátky do města na oběd. Po vydatném obědě jsme se vrátili do školy, dobalili si věci a někteří ještě hráli volejbal. Před třetí hodinou jsme se vydali na nádraží. Vlakem jsme odjeli ve tři a za dvě hodiny jsme dojeli úspěšně zpět do Olomouce. Po příjezdu na nás čekali rodiče, kteří si nás odvezli domů.
Výlet se vydařil a všichni doufáme, že příští rok pojedeme znovu.

Adéla Havránková a Eliška Mačáková, 8. třída

Design downloaded from Zeroweb.org: Free website templates, layouts, and tools.